من می گم از این پسره بدم میاد،

شما هی بگید بدی از خودته!

مرتیکه الدنگ قراره کار محاسباتی بکنه. یعنی یک کامپیوتر خوب می خواد. یک سیستم قوی.

منتهی،

وقتی داره سفارش می ده، نمی گه یک سیستم قوی لازم دارم. می گه یک مانیتور بزرگ ضروری است برای کارم! بعد ادامه می ده که چشمام باباغوری اند!

الدنگ! تو مغزت باباغوری است! تو کمبود داری می خوای نمایش بدی برای همین مانیتور بزرگتر اولویتش بیشتره برات نسبت به مادربرد قوی تر!

با اینکه الان رسما دانشجو است اما نیستش. نمیاد. بیاد هم عصر و دیروقت میاد.

اینکه چه گهی می خوره البته اصلا مهم نیست!! گور باباش!

مانیتور مهمه براش!

الدنگ!