خانوم چی داشت صحبت می کرد، می گفت فلانی که سالها رئیس من بود و اون سالها من خیلی رو این موضوع کار می کردم، الان داره فلان می کنه.

همین موضوع تز من منظورشه،

واقعا چطور روش می شه بگه خیلی روش کار می کردم؟

خب، تو که عمری چریدی، دنبه ات کو؟!

الان کو؟

بجز چهارتا مقاله که اغلب به جمع آوری کارهای بقیه پرداخته، کار خودت کو؟!

دنبه ات کو خانوم چی؟

دننننننننبه ات کو؟!